Min lediga måndag

Jag älskar lediga måndagar! Skulle kunna jobba varje fredag för att kunna få vara ledig varje måndag. Jaha, long time no see! Vad har hänt sen sist? Förra helgen var vi ute en sväng, hade riktigt skoj! Sen har jag jobbat ganska så mycket i veckan och även vart i skolan. Har ganska så dålig självdiciplin vad det gäller skolan.. Men jag fick i alla fall D på mitt första arbete, vilket motsvarar G+. Och idag fick jag reda på att jag fick C på mitt andra, vilket motsvarar VG. Så jag är riktigt nöjd! Har inte alls lagt ner mycket energi på det så jag är glatt överraskad :)

Helgen har varit helt fantastisk! I fredags blev det utgång, både Amanda och Elina var på besök. Jag hade en superrolig kväll :) Sen på lördagen var jag ute i Månsarp, först hos mamma och sen på släktkalas. På kvällen blev det myskväll hos Lizah. Igår pluggade jag lite på dagen, sen tränade jag och sen blev det kvällsfika med Emmelie och Martnia. Är så glad över att jag har hunnit umgås med mina vänner så mycket i helgen! :) ♥

Nu så har jag vart i stallet.. Känner mig inte alls kry egentligen, som alltid så är det en liten förkylning som ligger och lurar men inte bryter ut. Nu så ska jag laga mig lite käk, sen så ska jag försöka plugga lite igen. Har upptäckt att det är bättre för mig att dela upp pluggningen, ta någon timme lite då och då. Annars blir jag så förbannat uttråkad! Sen ikväll går jag bort på måndagsmöte :) Ha en bra vecka mina vänner! Pussokram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback