Trötter!

Åhh vad jag är trött idag..! Det är jobbigt att jobba helg tydligen ;) Trotts att vi har haft det väldigt lugnt och skönt i helgen. I helgen har jag faktiskt fått se fördelarna med det här jobbet; Att slippa vara instängd i någon tråkig lokal när det är så fint väder och att umgås och att få hjälpa (delvis) underbara människor! Nu är jag ledig imorgon så jag hoppas att jönköping kan bidra med sol och vindstilla väder så att man kan dra med sig en filt ut på gräset och få njuta i några timmar.

Skulle egentligen gått på bodybalance i kväll men jag orkade inte.. Är ni förvånade? Har legat helt död i soffan sen jag kom hem. Ska springa ner till affären och köpa mig lite gott och fylla på kylskåpet lite. Mamma och pappa har tydligen blivit nyttiga och köper inte längre hem godis eller chips.. Vad sjutton är det då? Inte ens på helgen när jag kommer hem.. Hrmf.. Så ikväll ska jag svulla lite i min ensamhet!





Längtar efter goda drinkar, vitt vin, kvällar och flum med underbara vänner (närmast på lördag), bruna ben, semester, TURKIET, Halmstad osv osv..♥


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Kul blogg! Det märks att du gillar att blogga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback