Torsdag

Är inne på mina två glidar veckor! Jobbar bara tisdag, onsdag, lördag, söndag den här veckan. Nästa vecka jobbar jag bara tisdag, onsdag, torsdag :) Häärligt värre! Nu är jag nyss hemkommen från företagshälsovården. Min värden var finfina :) Känns så skönt att veta! Det vi kom överrens om var att jag hade en ganska så sund livsstil, men att jag ska försöka få upp min kondition lite mer, bli bättre på att lägga till grönsaker till maten och försöka äta mer nyttiga fetter och se ifall jag skulle kunna lyckas gå upp något kilo. Så det var egentligen inget jag inte redan visste :) Nu så ska jag ta det lite lugnt, sen laga mat, sen i em blir det promenad med Lizah och sen ett Bodybalance pass.

Mamma, pappa, Annica, Lasse, mormor och morfar sitter nu på flygplatsen i väntan på att deras plan ska gå. Är så glad för att de kommer iväg, så mycket som de har sett fram mot denna resan. Jag är inte alls avundsjuk, nej nej! Jag bara spricker nästan, så mycket längtar jag utomlands! Eller att få komma iväg någon helg bara. Men det blir nog snart :)

Bara (?) sju veckor och en dag kvar till Turiket♥


Bara (?) nio veckor kvar till Halmstad ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback