Tisdag

Är precis hemkommen från ett minst sagt svettigt Bodyjam pass! Tänkte ge ett försök att lyda damen på Företagshälsovården och försöka få upp min kondition lite :) Vi kom då fram till att bodyjam var ett bra alternativ. Förstår inte varför jag har så svårt att komma iväg på det? Det är ju så himla rooligt :) Bra musik, bra instruktör och rolig koegrafi. Ska verkligen försöka prioritera bodyjam på tisdagar, det ända som ska få komma före är hudvårdsklass och jobb. Haha, jaa jag ska återigen göra ett tappert försök i alla fall. Kanske jag skulle försöka ta en sväng på löpbandet med på lediga förmiddagar..? Hmm.. Njaa, nu ska vi inte ta i så vi spricker ;)

Har jobbar idag. 07.30-13.30, imorgon 12.30-21.00 och på torsdag 07.30-13.30. Sen är jag ledig fre-sön! Då hoppas jag att det blir fint väder så man kan ligga och steka och få lite färg kanske :) Hade inte vart så dumt :) Kvällen ikväll kommer spenderas i soffan, kolla på Bigbrother.. Som faktiskt är ganska så tråkigt numera.. Men i söndags, fy faaaasiken! Då var det allt annat än tråkigt! Så grymt spännande :) På söndag är det grand finale! Igår var jag och Sajje och hämtade hem Emma som kom med bussen från Uppsala. Var jätte kul att få träffa min fina kusin igen :) Imorgon kommer även amerikanerna hem! Ska bli kul och se vad dem har köpt till mig :D Nehe, nu så ska jag göra något annat. Pussokram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback