Sunburst

Hej på er pullor! Gud vilken bra ledig måndag jag har haft :) Sov ut, plockade och fixade lite här hemma. Tog en liten promenad bort till mamma och Sajjes jobb. Lämnade lite produkter till mamma som kan va bra att ha inför resan :) Om de nu kommer iväg vill säga.. hmm.. Sen så var det bara hem och laga lite mat. Sen var det dags att besiktiga bilen, han gick igenom :D Börjar bli lite väl rostigt här och var, men fick bara en etta på den så den håller nog ett år till i alla fall. Känns skönt :) Sen var jag hos Lizah en sväng och lämnade lite läppstift. Och nu så sitter jag här och ska snart åka i väg på Awardsnight med Marykay. Tänkte pröva att bära ett färglatt läppstift ikväll, som jag aldrig annars gör. Tycker inte jag passar i det, förutom mitt bruna/hudfärgade läppstift "tanned" som jag älskar. Sunburst fick vi på B2B konferrensen förra veckan och är åt den orange/röda hållet. Vet inte om jag passar i det.. Syns inte så bra på camen som synd är.




Hoppas allt är bra med er! ♥

Kommentarer
Postat av: Mariana

fin färg

har du förstorat läpparna?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback