Söndag

Då var det inte mycket kvar av jobbhelgen! Fem timmar för att vara exakt. Har luggit hemma och vilat nu en stund :) Hade en superrolig kväll med kollegorna i fredags. Började på Pipes med lite gott käk! Sen vidare till Karlssons för en drink, mitt alkoholintag slutade dock på Pipes. Sen så gick jag och mötte upp Lizah på 8 glas. Sen så blev det Velvet för lite dans med kollegorna :) Hemma ca 23.15. Var verkligen super kul! Igår så blev det lite mys kväll med några av vännerna sen så somnade jag tidigt, var så otroligt trötter. Var ett väldigt ringande på telefonen i natt, haha! Vaknade med fem missade samtal, tre sms och ett röstmeddelande. Jaa, det känns ju bra att veta att ni saknar mig när ni är ute och dansar :) Hade mer än gärna vart med er om jag inte hade jobbat! Nehe, nu så ska jag nog kika lite tv innan det är dags att åka tillbaka till jobbet. Hoppas kvällen går smidigt idag! Hoppas ni andra har haft en toppen helg :) Pussokram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback