Onsdag

Hejhopp! Har jobbat tre dagar nu denna veckan och har sex dagar kvar att jobba :) Kämpar på för fullt och det går av bara farten. Snart är helgen här och den kommer svischa förbi :) Blir nog att sova i Månsarp hela helgen, få lite god mat och umgås lite med mina gamle föräldrar. 

Har fått för mig något nu att jag ska bli mycket ekonomisk och spara massa med pengar! Detta kommer innebära att det blir matlådor till jobbet, försöka hålla mig frisk och slippa hemska karrensdagar, har sagt till planeraren att jag gärna jobbar några timmar extra då och då, gå eller cykla om jag ska någonstans i stan, inte äta ute särskilt ofta utan ta utav det jag har hemma, endast köpa en drink på krogen och slutligen ta tag i mitt Mary kay säljande lite mer! Fick btw ett mejl från en av mina få kunder att hon ville köpa rengöring och fukt! Gissa om jag blev glad? :) Såå roligt. Har ju massa grejer hemma som bara ligger och väntar på att få användas :) Se om jag kan boka in någon klass eller facial snart.. Eller varför inte en spaklass som är Maj månads "utmaning"? ;) Så nu vet ni det!

Imorgon blir det min enda lediga dag den här veckan :) Ska försöka gymma på förmiddagen, dammsuga och tvätta golven om jag orkar, sen träffa Lizah och Fanny en sväng på kvällen :) Sen börjar jag inte förrän 16.00 på fredag och då blir det stallet en sväng där på förmiddagen. Har tyvärr ingen rolig bild att bjuda på idag så vi avrundar där och säger, ciaao♥

Kommentarer
Postat av: Sajj

2011-05-05 @ 09:04:14
Postat av: Sajj

Jag kanske vill ha en spakväll :)



Och tänkte köpa makeupremovern med för mina removerpads jag har nu därhemma börjar ta slut!

2011-05-05 @ 09:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback