Måndagkväll

Hejsvejs! För er som följer mig på Facebook så vet ni att det var en mycket turbulent lördagkväll. Blev ganska mycket av den goda drickan! Hade verkligen en superrolig kväll, men misstag skedde och minnesluckor har jag. Så har haft lite ångest, vilket är den värsta känslan som finns. Men jag känner att det är bra att jag känner ångest för då vet jag att det jag gjorde var otroligt fel och jag kommer aldrig göra om det. Minnesluckor känns inte jätte bra heller, men vad sjutton, nu tar vi nya tag :) Så blir det ibland och det var faktiskt en riktigt galen kväll men mina fina vänner :)

Så nu har jag fått det uträttat! Det jag egentligen tänkte skriva om nu är att jag är så otroooligt sugen på att skaffa mig en liten vovve. Har verkligen alltid velat ha en hund och funderat på det till och från sen jag flyttade hemifån. Men känns som jag aldrig riktigt kommer våga. Jag vet ju hur otroligt uppbunden man blir. Men jag älskar djur och jag älskar sällskapet av djur. Skulle vara fördel om man kunde liksom ha hunden tillsammans med någon.. Hmm, någon som vill bli lite halvmatte och hjälpa mig med hund? ;) Haha. Som kan rasta när jag jobbbar långa dagar och ha helgerna jag jobbar? Eller finns det någon hund som jag kan låna sådär varannan helg? Jisses. Nee jag ska verkligen ta mig en funderare nu framöver :)

 Tyses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback