Måndag

Hejsvejs! Då vart det måndag igen. Är fortfarande snorig, trött i kroppen osv :( Usch, ska det aldrig gå över? Är väl bara att vänta ut antar jag. Sitter här nu och väntar på att få gå bort till Studion och ha lite spakväll med Marykay tjejerna :) Ska bli kul. Måste ta tag lite i mitt säljande nu känner jag, behöver lite extra kosing ;)

Helgen har vart bra! Tog det bara lugnt i lördags, tvättade och så. Sen så på kvällen blev det lite utgång med vänner. Mycket rolig förfest och utgång :) Var först hos Lizah och Joel sen blev det Harrys/Sliver. Söndag var jag med Jojje lite på dagen, sen kom Sanna och Rasmus och hämtade Kjelle och jag fick massa fina presenter :) Fick ett par Rayban brillor, ett par kortbyxor och en liten väska :D Jätte fint alltihopa!

Denna veckan ska jag jobba 6 dagar! har jobbat idag, 07.30-13.30 och imorgon och på onsdag går jag 07.30-16.00! Sen är det dags att jobba grishelgen. Men det ska nog gå bra, hoppas jag får vara frisk bara.. Kämpa fia, kämpa!

Hoppas ni också har haft en bra helg! Pussokram♥

Kommentarer
Postat av: LENA E

HEJ Sofia!!!

Jag skarattade gott när du skrev grishelge, det är ju bara vi i gruppen som vet vad det är för något, men det var roligt! :D

Slit nu inte ut dig av att jobba för mycket,då blir du lättare sjuk=karens å så e eländet igång! Lyssna på kloka tanten ;)

Vi saknade dig igår på Vårruset, det var verkligen jättekul! Du skulle sett oss under uppvärmningen! Och S___ka drack en hel liter filmjölk o käkade halva laxpaketet! Maria Nero var med och hon är alltid rolig o bjuder på sig själv.

Ha det bäst! Nu har jag semester ett par dar.

KRAMIS från kollegan Lena

2011-05-06 @ 07:52:07
Postat av: Linda

Häftig sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback