Man kan inte alltid vara på top!

Mitt humör går verkligen berg och dahl bana.. Jag måste bara få säga det, ikväll känner jag mig faktiskt lite ensam. Lite ledsen och ensam. Trotts att jag har haft en härlig eftermiddag först med mina föräldrar och sedan med mina vänner. Har vart lite nere då och då nu i dagarna.. Mådde ju ganska dåligt förr förra veckan och trodde att jag höll på att bli sjuk. Sen förra veckan blev jag piggare men nu känner jag att det är något som smyger sig på igen.. Trött i kroppen och lite små ont i huvudet. Men har ju sovmorgon imorgon som tur är :) Jag hoppas att jag är pigg och glad som en lärka på lördag i alla; då blir det fest och umgås med mina fina ♥


Kommentarer
Postat av: Sajj

Har känt precis likadant nu denna veckan, men det kommer bli bra :) älskar dig vi får ha en myspyskväll snart :) <3

2011-05-12 @ 08:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback