Lördagmorgon

Det är lördagmorgon och jag har fortfarande inte stigit ur sängen. Hade ställt klockan på 10.00, men när man bor i ett så otroligt lyhört hus som jag så kan man aldrig räkna med att få sova så länge man vill. Så odag vaknade jag runt 09.15 av något dunkade ljud. Jag kan inte placera vart det kommer ifrån eller vad i sjutton dom gör, men sjuuukt irriterande är det! Men nu så ligger jag med datorn i fammnen och lyssnar på lite musik. Så nu är det lite bättre :)

Igår så jobbade jag på dagen till cirkus klockan 15.00, sen så åkte jag upp till a6 en sväng. Gick på systemet och det nya Willys.. Jaa förutom att jag inte hade ngt mynt till vagnarna och gick runt och släpade på en proppfull och tung korg så var det väl bra däruppe. Sen så åkte jag hem.. Vilade lite! Sen så mötte jag upp Emmelie, vi traskade ner på stan lite. Åhh så mycket fint det fanns! Men vi var duktiga och köpte ingentingen. Sen så käkade vi på Prima, där också Amanda var :) Sen så tog vi en liten omväg hem. Sen så blev det kolla på tv och bara ta det lugnt :)

Idag så är planerna så att jag snart ska upp och koka mig ltie gröt. Sen ska jag dricka kaffe, sen så runt 12.00-12.30 ska jag åka ut till stallet och rida Cryddan. Sen så blir det hem och duscha och käka. Sen bestämma kläder inför kvällen och sen göra sig iordning. Sen så kommer några vänner hit och det blir lite vin :) Så nu vet ni min dag i detalj.

Ha en bra dag, återkommer kanske med mitt klädval senare ;) 
Pussisar och kramisar ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback