Hund eller häst?

Jag blir galen! Har inte gjort ett skit på min lediga dag och nu börjar det klia i hela kroppen på mig! Joo en sak har jag gjort, har ju lunchat med Berglöf, vilket naturligtvis var trevligt :) Och så har jag duschat med. Sen så har jag kollar på hundar och hästar över hela internet! Hittade en hund som jag blev alldeles kär i, men den annonsen var upplagd den 16:de april så den finns troligtvis inte kvar. Hittade även en häst som lät väldigt lovande och som var ungefär det jag söker.. Men den var till salu och ska jag ge mig på att skaffa häst igen så får det nog bli en foderhäst. Vad tycker ni, häst eller hund?


Jag o Cryddis


När jag var hundvakt åt den lilla i sommras ♥

Jag älskar verkligen djur, men att jag är så inne på det här just nu det beror nog på att framtiden är så ovis och att jag vill att det ska hända något i mitt lilla tråkiga liv.. Nåväl, vi får se om jag blir djurägare eller inte :) Nee nu så ska jag nog fixa något att käka! är svin hungrig men har typ ingenting hemma.. Sen så går jag nog bort till Sajje en svängis :) Pussokram på er! 

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Nice sida! Hur länge har du haft din sida?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback