Tisdag

Idag är det dags att gå tillbaka till jobbet, 12.30-21.00. Så himla trött är jag! Det här kan bli intressant.. Fick sms av Annelie nu att det fortfarande går magsjuka på jobbet. Men eftersom jag redan har haft det så borde jag kunna slippa undan.. Eller vad tror ni? Är det stor risk att man åker på det en andra gång? Hoppas inte.. Usch orkar inte gå runt och vara så här trött mer! Vill vara pigg och kry! Men jag piggnar nog till när jag väl kommer till jobbet, brukar vara så.

Hade en mysig eftermiddag med mamma igår. Var ute och gick en kort sväng! Sen hjälptes vi åt att städa här hemma :) Skönt att få det gjort! Har en ganska go vecka på jobbet nu, jobbar idag och imorgon går jag till 16.00. Sen är jag ledig torsdag, fredag och jobbar lördag söndag sen är jag ledig måndag igen. Om jag lyckas hålla mig på benen så länge. Den som lever får se!


Saknar fröken Mårtensson massa! Hon har ute och rest alldeles för länge nu!
Dags att komma hem tycker jag :( ♥

Nu så ska jag ringa min kära syster och prata lite skit! Samtidigt ska jag sätta på lite kaffe och se vad min mage säger om det :) Ha en bra tisdag mina vänner ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback