Underbara lediga torsdag

Det är inte så dumt ändå att jobba helg och vara ledig vissa vardagar istället! Väldigt skönt skulle jag vilja säga :) Idag har jag städat i lägenheten, jag har lagat och käkat god mat och så har jag vart ute och gått med Ellen och Fanny och bokat en hudvårdsklass med Ellen på söndag! Känns jätte bra :) Nu böhöver jag bara klämma in två till nästa vecka så har jag klarat min perfect start. Hoppas jag klarar det!

Har nog inte berättat i bloggen men det är bokat att vi tjejer sticker till Halmstad den 28-31 juli! Kommer bli så himla roligt :) Har bokat hotell i centrala Halmstad! Kommer bli riktigt jäkla bra. Knappt en vecka innan så kommer jag hem från Turkey, så då kommer jag förhoppningsvis vara brun och fin med :) Jag som trodde att jag skulle bli uttråkad på fyra veckor semester men nu så har jag ju två av dessa veckor delvis uppbokade i alla fall :) Hur bra? FÖR J*VLA BRA! Fattas bara att man sticker till Stockholm eller Göteborg eller både och de andra två veckorna så kommer det bli den bästa semestern ever! Lääängtar till sommarn!

Imorgon så jobbar jag 16.00-21.00! På förmiddagen ska jag ut till Cryddan och upp på hästryggen :) Var alldeles för längesen nu.. Vilket delvis kanske är mitt eget fel, men har även vart sjukdom och förkylning som har kommit emellan. Så kan det vara! Men nu hoppas jag att Cryddan är snäll imorgon och att vädret är finfint :) Hoppas hoppas verkligen att min Mary kay beställning kommer imorgon med, så jag har lite mer grejer tills på söndag!

Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag!
Pussokram♥

Kommentarer
Postat av: mariana

du får klämma in gbg nån gång där jag har ju lägenhet o så nu hihi :D

ja av vissa saker & sen behöver ellinor en helt ny serie till sitt face :D så absolut !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback