Underbara lediga måndag

Efter att ha jobbat lördag söndag så är jag ledig idag :) Har sovit ut, duschat, plockat lite i lägenheten, har fått en Spotify invite av Ruttan så jag lyssnar på massa bra musik, jag är på bra humör och njuter av att inte göra någonting :) Är inne på min goaste jobb vecka nu:

Idag: LEDIG
Tisdag: Jobb 07.30-13.30
Onsdag: Jobb 12-30-21.00
Torsdag: Jobb 07.30-13.30
Fredag: LEDIG
Lördag: LEDIG
Söndag: LEDIG

Tänk så kunde man får jobba såhär varje vecka? Detta innebär för mig att det blir en hel del festande, Club Caj på torsdag och inflyttningsfest på lördag! Detta innebär även att vi ska ta tag i något som vi (mostly my dad) har skjutit upp alldeles för länge; vi ska fixa till köksbänken och köpa fönsterbläck till köket! Sen får vi se vad som hinns med mer :) I eftermiddag ska jag träffa Eva och Lotta som är Marykay tjejer. Nu så ska jag sätta igång och bli hudvårdskonsult. Ska bli spännande och roligt :)

Jaa det verkar som om att detta kommer bli en bra vecka! ♥

Kommentarer
Postat av: ELLINOR

åå jag saknar dej! Jag vill hemskkt gärna komma till dej:) Jag drar med mej Mariana och Sandra får oxå komma så får vi baka och se på film!;D

Postat av: Amanda

Men hade du jobbat så lite varje vecka hade du tjänat mycket mindre pengar;) du får tänka så gullis!!! PUSS saknar dig!!! <3

2011-03-10 @ 12:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback