Tråkiga tisdag

Den tråkiga tisdagen lider mot sitt slut. Som tur är! På jobbet har jag vart super trött hela dagen! Tur att jag bara gick 07.3-13.30 idag. Sen när jag kom hem låg jag i soffan och vilade, kunde inte somna vilket kanske var tur.. Men låg säkert med slutna ögon under filten i lite över en timme. Sen jag kom hem har jag bara surat och vart på dåligt humör, och nu så är jag istället hungrig! Så det blir ner till konsum för att fylla på kylskåpet lite.

Har blivit på lite bättre humör när jag satte på lite bra musik och dansade runt i lägenheten :) Längtar tills på torsdag och lördag, då blir det festligt så det står härliga till :) Jag och Lizah blir det på Cajen på torsdag! Jag hoppas att även Proppen tillfrisknar så hon kan hänga på. Jag hoppas även att Ellen trotsar hennes tidiga morgon på fredag och beslutar sig för att hänga på hon med :) Det kan bli en gaalen kväll.. Men ännu galnare blir det nog på lördag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback