Sjuk eller inte sjuk? Feber eller inte feber?

Förbered er på massa klagomål

Jag förstår mig verkligen inte på denna sjukdom som ständigt drabbar mig cirkus var femte vecka! Ena dagen mår jag jätte dåligt, jag tar febern men den visar 37,1, 37,3. Alltså ingen feber, men jag ligger som en död fisk i soffan hela dagen, helt orkeslös med andra ord! Sen nästa dag så känner jag mig piggare antar att jag inte har någon feber. Jag hör av mig till planeringen och säger att jag är redo att jobba följande dag, även om jag inte är helt hundra. Men när man bara går hemma så känner man sig aldrig helt hundra, det är bara att sätta igång en dag sen så går det av bara farten. Så när jag väl har beslutat mig för att jobba och jag känner mig piggare än de föregående dagarna (men fortfarande inte helt hundra), så tar jag febern för säkerhets skull (eller något), jaha då visar den minsann 37,7.. Är det fel på min febertermomenter eller vad i hela friden är det frågan om? Nej jag känner mig inte helt hundra, men jag är heller inte frusen, och piggare än de dagarna som jag inte hade feber på. Förstår mig verkligen inte på det här! Bli så jävulusiskt trött på det här..!

Vet inte om ni hängde med där men jag tror banne mig att det är fel på min termometer eller något. Usch vad trött jag är på att febern går så otroligt mycket upp och ner hela tiden :( Men men, blir nog jobb ikväll i alla fall! För tillfället är febern nere men tydligen kan det hända mycket på de timmarna fram till klockan 16.00!

Jaja, kram på er frisklingar i alla fall! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback