Pluspoäng!

Hej bloggiloggi! Idag har jag vart riktigt duktig och är stolt över mig själv :) Jag gick till och från stan! Dags för Zumba klockan 12.00, var jätte roligt men ack så jobbigt! Måste försöka träna mera :) Sen så var jag tvungen att köpa lite grejer som jag behöver på mina kommande hudvårdsklasser, köpte även en svart kjol som vi "måste" ha när vi säljer Mary kay. Hittade en skitsnygg skinnkjol på New Yorker :) Så den kommer jag kunna ha vid andra tillfällen med :) Imorgon har jag min första klass, ska "plugga" inför den idag och imorgon så att det blir så bra som möjligt. Nu så håller jag på att laga mat, det blir potatis, köttbullar och lite sallad. Pluspoäng igen, ordentlig och nyttig mat :) Handlade på Willys för 840 kr igår! Så nu är det fullt i frys, kyl och skafferi ska jag säga er! Haha. Nu blir det att leva riktigt snålt fram till löning!

Verkar bli en lugn och skön helg! Men man ska aldrig säga aldrig, några av tjejerna ska ut ikväll och jag vet ju hur jag börjar bli framåt lördagkvällen ;) Men det lutar ganska starkt åt att bara ta det lugnt. Har ju fått dansa av mig på Zumban idag :) Trevlig helg på er mina läsare! Puss och kram på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback