Onsdagkväll

En riktigt trötter Fia ligger i soffan och väntar på att kvällens avsnitt av Big Brother ska börja. Tänkte skriva ett litet inlägg, sen gå och tvätta mig och sedan ta en kopp te eller varm choklad innan jag går och lägger mig. Jobbar 6 dagar denna veckan, men är ledig imorgon innan jag går på min jobbhelg. Så imorgon ska jag se om jag kan städa lite här hemma, behövs verkligen! Sen så blir det kanske en promenix med Ellen propellen, sen på kvällen blir det nog ett pass Bodybalance. För er som inte vet och undrar så är Bodybalance en blandning mellan Yoga och Pilates. Roligt, jobbigt och skönt!

Har haft en till Hudvårdsklass nu :) Hade en hemma hos mamma igår med henne, moster Annica och två till värninnor till dem. Tycker det gick bra, och fick en hel del sålt även denna gången. Tycker verkligen det här är roligt, och jag försöker få ihop tre klasser till nästa vecka så att jag klarar av min Perfect-start-utmaning :) Hoppas jag klarar det!





Tabergsmilen förra året! Snart är det dags igen :D Kommer bli riktigt riktigt roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback