Onsdag

Hej bloggen! Känner mig piggare idag, så himla skönt. Med tanke på gårdagens huvudvärk så trodde jag att jag skulle bli hemma hela veckan. Men jag är faktiskt piggare idag, så jag ska försöka pallra mig igenom fem timmars jobb imorgon och åtta timmars jobb på fredag. Sen så har jag två dagar ledigt igen :)

På tal om ledigt! Jag har haft lite funderingar över om det skulle bli för mycket med 4 veckors semester i sommar (vet inte om jag har beklagat mig över det här i bloggen..?). Dels har jag tänkt att jag nog kommer bli uttråkad, och dels vet jag att om jag har fyra veckor i sommar så har jag typ en semster dag kvar att spendera under året.. Så jag tog en chansning idag, jag ringde chefen och frågade om jag kunde ändra mig till tre veckor, v. 29-31. Det gick bra som tur var :) Så det känns toppen! Första veckan är jag i Turkiet, andra veckan är jag i halmstad tors-sön. Sen så har jag en vecka till att vara hemma och vila upp mig och göra massa kul på :) Sen jobbar jag ju bara 75 % så kommer ju ha lite andra lediga dagar under sommaren med. Så det kommer nog bli toppen! Jag längtar något grymt! Sparar pengar för fullt nu för att klara av sommaren :)

Blev inget med min perfect start, insåg att jag inte kommer klara det så jag la ner det. Men det gör inget :) Jag hoppas jag får ihop lite klasser ändå framöver! Tycker verkligen detta är kul så jag hoppas det kommer gå bra för mig :) Har ju haft en bra start i alla fall.



Sommarmys på ballkongen, åhh vad jag längtar till ännu mera vår och sommar! ♥

Kommentarer
Postat av: Fridaay

åååh viilken myskväll <3

2011-04-06 @ 15:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback