Min lediga tisdag

Underbart är det att vara ledig på tisdagar! Då man jämt är som segast på jobbet annars. Har dragit på mig en förkylning, men kämpade mig igenom en lång jobbdag igår i alla fall. Är faktiskt stolt över mig själv för det! Ska försöka att kämpa mig igenom resten av veckan med utan att bli sjuk. Har Cryddan idag! Är så grymt sugen på att ge mig ut på en ridtur i solen :) Samtidigt så borde jag ta det lite lugnt så att jag inte blir sjuk.. Hmm. Beslutsångest! Kanske bara kan skritta ut en liten sväng..? Får se vad jag bestämmer mig för!



Väntar ivrigt på att mina Mary Kay produkter ska komma! De borde komma idag eller imorgon :) Har bokat en första klass. Ska se om jag lyckas få ihop fem klasser på mina två första veckor som hudvårdskonsult! I sånt fall kommer jag få ett litet pris :) Hade vart kul att komma igång på det sättet, men vi får se om det går! Tanken med det här är att det ska vara en kul grej och jag ska inte göra något för att jag måste, detta ska vara för att jag vill. Känns riktigt roligt! Vill bara komma igång :) Ska gå på lite utbildning på torsdag.




Åhh vet ni vad? Jag och Jojje bokade resa igår :D Den 15 juli åker vi till Marmaris, Turkiet i en vecka :) Åhh vad skönt det ska bli. Hittade ett litet billigt hotell precis vid stranden. Ska bli så skönt att komma iväg lite, ha något att se fram emot nu när man går och jobbar! Vi ville ju från början dra til Grekland men ekonomiskt sätt så var Turkiet ett bättre val för oss. Prisvärt, solsäkert, bra mat.. Perfekt! Tror det kommer bli toppen :)



Ikväll blir det en fika med mina fina vänner!
Ha en bra dag! Pussis o kramis♥

Kommentarer
Postat av: mariana

säljer du deras produkter?

Postat av: Fridaay

boka en klass här uppe i sthlm hos mig kanske+? :D

2011-04-06 @ 15:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback