Måndag

Jajjemensan, det blev en lugn helg! Kan vara bra att ha sådana någon gång emellan åt med ;) Min första hudvårdsklass igår gick bra! Fick en del sålt och tjejerna var så snälla så och hade överseende med att det var min första klass. Vet vissa grejer jag skulle kunna göra bättre, men jag menar det kan ju inte gå felfritt första gången man har klass utan det finns ju alltid grejer att öva på :) Så nu är det bara att köra på :) Ska iväg på måndagsmöte med tjejerna nu, se vad vi pratar om idag. I veckan blir det en hel del jobb! Men jag ska även hinna med att ha fler hudvårdklasser, träna och åka till stallet på fredag. Sen så får vi se vad vi hinner med där emellan :) Det blir nog en ganska bra vecka ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback