Torsdag

Då vart det torsdag! Har mina två jobba veckor nu där jag jobbar ganska så mycket. Jobbade i måndags 07.15-16.00, igår 12.00-21.-00 och likaså idag. Sen är det bara morgondagen kvar och då går jag 07.30-16.00. Sen är det en ledig helg igen! Så härligt :) Imorgon och på lördag har jag Cryddan :) Får se om jag orkar rida båda dagarna, det hoppas jag :) På fredagkväll har jag inga planer, skulle tippa på att det blir att ligga utslagen i soffan efter jobbveckan. Brukar bli så. På lördag så har jag lite avslutning med Marykay tjejerna, grillning och förhoppningsvis god dricka :) Sen drar jag vidare till Lizah, och där blir det en galen förfest, följt utav en galen utgång skulle jag tippa på. Inte alls lika spontan helg som förra veckan, men det blir nog bra ändå :)

Nu håller jag på att göra matlåda inför dagen, pluspoäng till mig. Förresten, hade sån hemsk dröm! Handlade bla om att vi tjejer blev osams.. Usch hemskt.. Blev lättad när jag vaknade och det bara var en dröm! Jaja, nu så släpper vi det. Ha det så bra! Pussokram♥

 HAHA♥

Kommentarer
Postat av: Sajj

Haha... Älskar er <3

2011-06-09 @ 12:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback