Tisdag

Blir inte mycket uppdaterat här inte. Har väl inte så mycket att skriva om, men när har jag någonsin haft något vettigt att skriva om? Haha. Har bara tagit det lugnt hela eftermiddagen, haft lite egen tid. Bara tittat på Sex and the city och inte gjort någonting. Har vart så himla skönt med egen tid, bara vart för mig själv. Samtidigt så känner jag mig nu ofta ensamare än någonsin. Har under den senaste tiden kännt ett enormt behov av närhet.. Och när jag inte fått har jag på så sätt kännt mig ännu mera ensam. Får åka hem till mamma och pappa och krypa upp i pappas knä och lossas att jag är sju år igen i helgen. Samtidigt är det så skönt att få dem där timmarna för sig själv. Men ibland blir dem för många och det känns lite jobbigt, men det är okej.

Jobbar 6 dagar den här veckan! Imorgon går jag 11.00-16.00, så seg tur egentligen. Men samtidigt go! Sen så kommer Frida och ska bo hos mig i två nätter :) Så imorgon blir det en riktig tjejkväll på piren, god mat och dryck och massa skratt hoppas jag på. Har kännts som om jag har en infektion i kroppen nu i över en vecka. Kännt mig lite halv hängig emellan åt, men aldrig blivit sjuk. Är väl tur det! Har inte råd med att vara sjuk! Det här är min sista "jobbiga jobbvecka" innan jag går på semester i tre veckor! Åhh så underbart det ska bli :)

Nehe, nu så ska jah fortsätta kika på Sex and the city och ta del av Sarah Jessica Parkers visdoms ord. Ciaaao♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback