Onsdagkväll

Har haft en härlig ledig dag, minus min förkylning som inte verkar ge sig. Ont i halsen och allmänt hängig och trött. Men jag ignorerar det, kör på och hoppas på att det går över snart ändå. Dagen började med en morgonpromenad med fröken Pettersson. Sen har jag tvättat! Efter det så gick jag och Sajje till bolaget och sen ner till stan. Jag solade, så himla skönt! Sen traskade jag hemåt igen.. Nu så har jag käkat kvällsmat, plockat in tvätten och sen tyckte jag att jag var värd lite godis. Har två fullspäckade dagar framför mig. Imorgon ska jag till Blossom på morgonen, sen så fick jag hoppa in några timmar tidigare på jobbet. Så jobbar 13.00-21.00 imorgon. Så nu blir det att kämpa på i två dagar. Be till Gud att jag inte blir sjukare! Ha det så bra mina vänner :) Pussokram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback