Måndag

Hejsvejs! Hade några superroliga dagar i den tråkiga jobbveckan förra veckan när Frida var här från Stockholm. Vi var och käkade på Piren i onsdags, sen så blev det en liten onsdags utgång. Torsdagen blev det en runda på stan som ni såg i inlägget nedan. Man blir lyckligare av shopping.. Så enkelt är det bara! Sen har jag jobbat hela helgen och dragit på mig en förkylning. Idag har jag bara luggit och kikat på Paradise hotel danmark! Nytt beroende. Så känner mig lite dålig som inte har gjort något idag. Men men, jag kallar det att jag har kryat på mig :) Har bara lugna veckor på jobbet nu fram till semestern och tills vi åker till Turkiet :) Underbart!!

Kommer bli ganska mycket hästar nu framöver! From torsdag den här veckan så kommer jag vara hästvakt åt Blossom en vecka. Ska verkligen passa på och försöka rida så mycket som möjligt. Sen efter det kommer jag rida Amadeus lite då hans ägare är nybliven mamma och hans andra hästskötare åker utomlands. Så då kommer jga rida honom lite :) Inte varje dag men några dagar. Ska faktiskt bli riktigt roligt! Ska bli spännande och se hur det blir att gå från D ponny (Blossom) till STOR (ca1,70-1,75) häst (Amadeus). Haha :)

Ikväll ska jag träffa Ruttan en sväng sen i morgon blir det lite jobb igen :)
Pussokraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback