Söndag

Idag är jag riktigt stolt över mig själv! Har städat hela lägenheten och är i full gång med tvätten :) Har dammsugat, torkat golven, städat toaletten riktigt noga, torkat av allting i köket, plockat undan.. Jaa helt enkelt städat hela lägenheten :) Så himla skönt. Veckan som skommer är ganska så fullspäckad och på fredag åker vi ju. Skönt att ha allt färdigstädat innan man åker :) Tänkte köra en gammal klassiker här i bloggen, veckans schema:

Måndag: Jobb 07.30-13.30, sen stallet, sen smöte hos mig med Marykay tjejerna.
Tisdag: Jobb 07.30-13.30, sen växla pengar och fixa det sista inför resan, förhoppningsvis börja packa lite.
Onsdag: Jobb 12.30-22.00.
Torsdag: 07.30-13.30, sen packa det sista!
Fredag: 06.45 lyfter vårat plan mot Turkiet och jag och Johanna kommer ha världens bästa vecka i Marmaris :)

Ska bli så underbart att komma iväg! Kan knappt bärga mig :) Men denna veckan kommer gå så fort eftersom jag jobbar nästan varje dag :) Åhh så underbart! Kvällen igår var bra med fina vänner massa lekar och skoj :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback