Punkt.

Usch idag är jag verkligen inte på humör! Förstår inte hur jag kan vara på så här dåligt humör när jag bara har tre dagar kvar att jobba innan tre veckors semester? Jag borde gå med ett stort leende på läpparna hela tiden.

Jag undrar om det är dags för mig att sätta punkt..? Min magkänsla har sagt de senaste dagarna att det är dags för det, så det blir nog bäst så. Det känns lite tråkigt, men samtidigt helt okej och förväntat. Det får bli så, nu sätter jag punkt och säger stop till mig själv.

Om inte allt för länge så kommer Marykay tjejerna hit på möte. Då brukar det spridas massor med positiv energi, så vi får hoppas det blir så ikväll med :) Var längesen jag träffade dem nu så det kommer bli kul att se alla :)



Måste säga att resan kommer riktigt lägligt nu!
Imorgon mår jag bättre, det vet jag.
Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback