Endast två arbetsdagar kvar.

Didn't I tell you? Jag mår betydligt bättre idag! Jag fick ha min dag igår att vara deppig på och idag är jag på mycket bättre humör. Har försökt att börja packa lite :) Har än sålänge lagt fram 8 klänningar, 1 byxdress, 3 linnen, 4 toppar och 3 kortbyxor.. Jag kan inte tänka mig att ta bort något, hjälp? Okej, en klänning som jag har lagt fram tror jag faktiskt inte att jag kommer använda så den kan jag nog möjligen plocka bort. Men inte mer! Jag tror jag kommer använda allihopa! På en vecka.. Hmm.. Skor har jag dock vart duktig med i mina tankar :) Har tagit fram 2 högklackade och kommer ha med mig mina flipflops, ett par ballerina och kanske åker i mina låga converse. I skoväg brukar det faktiskt vara sämre..

Är det alltid såhär svårt att packa?


Kommentarer
Postat av: mufflona

Heeeyy:D Jag vill ha en uppdatering nu!!!

2011-08-03 @ 19:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback