Dålig bloggare!

Här har det inte blivit mycket kluddrande det senaste.. Kanske ska skylla på att det är sommar, fint väder och att jag inte sitter vid datorn så mycket.. Men då ljuger jag! Jag har inte kännt för att skriva helt enkelt. Så vad har jag gjort det senaste? Jag har jobbat och klagat över att det.. Men nu är det snart semester och Turkiet! Längtar så jag tror jag spricker. Ska bli så himla underbart att komma iväg lite :) I lördags var vi ute, dansade hela natten och hade riktigt skoj! I onsdags var vi på Twin och hade lite onsdagsmys, underbart! Idag har jag varit ledig, har gått på stan hela dagen med Lizah, sen kom Sophie och sen kom även Jennie och Nova. Sen så har jag även hunnit med stallet och ridit Amadeus :) Mysigt! Imorgon är det dags för lite jobb sen på kvällen ska vi fira födelsedags barnen Ellen Michaela och Fanny. Ska bli riktigt skoj :) Nu så ska jag avsluta min lediga dag med att kolla in Ruttans nya lägenhet. Med det sagt så avslutar jag och säger, tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback