Längtan efter värmen!

I natt åker tre av mina raringar utomlands i nästan tre veckor! Martina, Amanda och Sophie åker till Thailand. Sen på onsdag lämnar även Ellen Sverige för att bege sig till USA i ca tre veckor! Så vi är inte många kvar här hemma. Är det ett tecken på att man börjar bli äldre när man önskar trevlig resa till sina vänner att man promt kommer ihåg att säga "var rädda om varandra nu"..?! För bara något år sen lät det annorlunda, "ha riktigt jäkla roligt nu och festa ordentligt" löd orden då. Tant Fia på ingång kanske? :) Jag önskar i alla fall en trevlig resa till alla mina vänner, ha riktigt roligt och var rädda om varandra! :)

Ringde till planerarna på jobbet idag och sa att jag önskade att få vara ledig den 26-27 januari, och det verkar inte vara några problem. Så då sticker jag och Sandra upp till Sälen, där resterande familjen Alf och Harrysson redan inbefinner sig. Så det blir skidåkning några dagar! Det ser jag verkligen fram emot :) Ska bli jätte roligt och mysigt!

Jag har nu börjat längta utomlands något enormt! Jag hade väl egentligen lite smått planerat att inte åka utomlands iår. Jag hade tänkt att spara pengar och åka på lite små resor inom landet istället, så som Sälen ytterligare en gång med tjejerna, kanske en sväng till kusten i sommar, kanske en "finlands"-kryssning i vår.. Men som läget känns nu så vill jag verkligen åka utomlands i år med! Satsa alla pengar på det istället.. Ligga och steka på stranden, bada i havet, ut och äta på goda restauranger på kvällarna.. Det är ju bara för underbart♥


Jag och Lizah på en restaurang i Alanya


Jag och Martina vid underbara Medelhavet


Förfest på hotellet

Nu så ska jag hoppa in i duschen! Sen lite senare kommer min Österrikare till kusin med flickvän och syster in hit på besök! Har inte träffat honom på jätte länge (eftersom han inte bor i Sverige längre) så det ska bli riktigt kul att träffa dem allihopa :) Blev så glad när han ringde häromdagen!

Hoppas ni har haft en bra måndag mina vänner! Pussokram på er :)

Kommentarer
Postat av: lizhen

vi drar på en resa i sommar då alfie :D

2011-01-03 @ 22:02:03
Postat av: Johanna

Lizah du kan följa med och "båtluffa" i Grekland !

2011-01-04 @ 13:08:24
Postat av: lizhen

jaa hade varit superkul :D

2011-01-04 @ 14:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback