Kärleksfull

Är det alltid såhär när ett nytt år har börjat? Man känner sig förväntasfull inför det nya året! Det är januari, vi går mot ljusare tider, kalla tråkiga deprimerande december kan man nu lämna bakom sig.. För svisch säger det och våren är här!

Lystring alla män där ute! Ensam Fia söker;
En man i 20-25 års åldern, singel, personlighet som min far vilket innebär snäll, rolig, social, smart och en gentleman. Utseende, har jag inga krav på, men det gör ingenting ifall du ser ut som Chad Michael Murray gjorde när han spelade in första säsongen i One tree Hill.. Det gör heller ingenting om du har lite skate stil eller lite utländska drag.. Finns du där ute, lägg en kommentar i det här inlägget ;)

Hahaha. Jaa tänk om det vore så enkelt! Ta det där med en nypa salt :) (läs blodigt allvar). Samtidigt som jag trivs riktigt jäkla bra med min tillvaro för tillfället så känner jag ofta nu att det saknas något. Det saknar jag! När jag inte kan somna på kvällarna så har jag börjat tänka på min perfekta lossas pojkvän! Våran perfekta första dejt, våran perfekta andra dejt.. Första gången han träffar mina vänner osv. osv. Och vet ni? På varje dejt är det sommar, bara ben, solbränt och leenden! 

Vad jag nog försöker säga är att vi går mot ljusare härligare tider! Vad tror ni, kommer jag hitta det under 2011? Hur som helst så känner jag i detta nu, att jag ska göra mitt yttersta för att det ska bli ett bra och lyckligt år :)  


Kommentarer
Postat av: mariana DG

Ellinor bloggar :D



Http://onlyellinor.blogg.se

Postat av: sebbe

jag kan bli din om du vill

2011-01-13 @ 13:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback