Tjugohundraelva

Nyårsafton var bra :) En rolig kväll! Inte den roligaste kvällen i mitt liv, men helt okej :) Kändes som man var 16 år igen, men samtidigt så känner man sig så avslappnad med det folket så man släpper loss på ett helt annat sätt och bryr sig inte om något alls. Bjuder på några ynka bilder som jag lyckades ta :)








Tack mina fina och älskade vänner för att jag fick fira in den nya året med er! Ni är underbarare än underbarast♥

Jaha, har vi några nyårlöften? Vad är förväntningarna för det kommande året? Hmm.. Jag tror att jag ska satsa på att verkligen försöka med att bli mer av en optimist! Samtidigt ska jag ta bra hand om mig själv, sätta mig själv i första hand. Spendera tid med nära och kära, fortsätta med ridningen och träningen som också får mig att må bra. Det låter väl helt okej?

Hejdå 2010, dags för ett nytt år, nya upplevelser, nya minnen, nya erfarenheter!
Välkommen 2011, jag tror det kommer bli ett riktigt grymt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback