Tisdagkväll

Har varit ledig idag! Det är faktiskt himla bra att vara ledig just på tisdagar, just för att man alltid är så grymt seg på tisdagarna.. Det är verkligen jobbigaste jobbdagen annars! Så vad har jag gjort på min lediga dag då? Jag har Clubreggat lite, lagat mig en god pasta sallad och nu på kvällen så har jag vart på gymmet och solat och vart på ett bodyjampass. Så himla kul är det! Ska verkligen försöka att gå mer på gymmet nu, försöka klämma in det en dag i veckan eller något :) Det är ju så roligt att gå på dansrelaterade pass!

Imorgon väntas det jobb 07.30-13.30! Sen efter det blir det lite fika med tjejerna, sen blir det nog hem till Lizah en sväng för lite filmkväll. Nu är jag lite besviken på att det inte är så där jätte bra program på tv ikväll. Men men, jag ska nog överleva ändå :) Med dem orden säger jag, ciaaaao ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback