Still sick..

Blir så ledsen över att jag jämt är sjuk.. Eller med jämna mellanrum rättare sagt. Usch det är inte rättvist! Särskilt när sjukdomarna jämt kommer så olägligt, som t.ex. när man ska åka till Sälen och åka skidor! ORÄTTVIST. Jag ber verkligen för att ett mirkel ska ske och att jag är frisk imorgon. Någon som har bra blir-frisk-tips?

Haha en annan sak. Jag är också lite smått sjuk i huvudet! Kunde inte somna igår kväll.. Vet ni varför? För att jag låg och tänkte på vad jag hade beställt för nya grejer som jag ska ställa på min nya byrå, och vad jag ska hänga upp för tavlor i köket. Jag ska ha bilder på familj och vänner, så jag låg och tänkte på vilka bilder jag skulle ha. HAHAHA, herregud säger jag bara åt mig själv.

Har suttit och läst i Alex Schulmans bok hela förmiddagen, samtidigt som jag har druckit en kopp kaffe och en kopp te. Har läst nästan halva och en sålänge är den riktigt bra faktiskt, och den blir nog bara bättre desto längre man kommer i den.

Nu så ska jag börja laga lite mat snart och sen måste jag även till stallet en kort sväng. Det skadar väl inte att komma ut lite även om man är sjuk? Bara man klär sig ordentligt? Right? Hoppas ni mår bättre än jag! Pussokram på er♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback