Söndagkväll

Har kämpat mig igenom halva dagen på jobbet! Skulle jobbat delat pass vilket innebär först 07.30-13.00 och sen 16.00-21.00. Som tur var lyckades jag få tag på en vikarie som kunde jobba min kväll! Fick matkorg över på jobbet som jag käkade när jag kom hem sen dess har jag bara luggit soffan i princip. Och det är nog precis vad jag behöver. Hoppas jag får sova ut imorgon!

På tal om imorgon så ska jag äntligen få träffa mina fina vänner som har varit i Thailand alldeles för länge! Känner verkligen nu när jag pratar lite med dem att jag verkligen har saknat dem! Så imorgon blir det fika och massa skvaller :) Finally! Blir även att säga hejdå till Frida som flyttar hem till Stockholm i helgen :( Usch, känns inte alls kul. Men vi ska göra vårat yttersta för att kunna hälsa på varandra så ofta som möjligt ♥

Mer hade jag inte att dela med mig av idag!
Hoppas ni har haft en bättre helg än mig :) Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback