Söndag

Då var det söndag igen.. Sikken bra helg jag har haft! Den har vart riktigt festlig. I fredags så tänkte jag, Lizah, Frida och Fanny gå på lite afterwork. Men vi var ute i ganska sen tid så det blev lite käk på Olearys istället. Där satt vi sedan kvar hela kvällen. Pimplade vin, pratade skit, dansade och hade riktigt mysigt och roligt! Detta måste verkligen göras om :) I går på dagen så vart jag i stallet en sväng i riktigt tråkigt väder.. Sen på kvällen var jag med Michaela på MTAs sista dansföreställning. Vilket var trevligt :) Sen så stack vi hem till Lizah och pimplade lite vin igen. Därefter blev det en sväng på Olearys igen. Mötte upp Berglöf, dansade och hade jätte roligt även denna kväll :)


Vimmelbild från i fredags, jag och Fanny! :)

Idag har hela familjen vart hos mormor och morfar och käkat. Mycket gott och trevligt! Och nu så känner jag för en riktig myskväll i min ensamhet ikväll. Något som behövs inför en kommande jobbvecka. Börjar dock lite lugnt, jobbar måndag, sen ledig tisdag sen jobbar jag onsdag-fredag. Ingen kväll den här veckan vad det ser ut som än i alla fall. Vilket faktiskt är ganska skönt :) Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback