Måndag

Har haft en riktigt lugn och skön dag! Men har gjort lite nytta med, har clubreggat en del och ska se om jag kan göra lite till innan dagens slut. Annars har jag bara tagit det lugnt, trodde att jag skulle tvätta 15.00-18.00 men när jag kommer ner till tvättstugan ser jag att min tvättplutt sitter på gårdagens datum.. Bra där Fia! Så bokade torsdag eftermiddag istället. Nu så kikar jag på One three hill och är enormt sugen på godis! Har inget gott hemma :( Haha. Känner jag mig rätt så blir det nog en trip ner till Konsum sen. Orkar inte ens försöka stå emot! Haha. Ikväll är det måndagsmys som gäller, det är ju Top model klockan 20.00 :D Pussokram på er!

Kommentarer
Postat av: Sajj

Bad update ;)

2011-01-22 @ 17:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback