Då var det dags igen

Jag hade verkligen en bra födelsedag igår :) Tack för alla gratulationer! Jag brukar tycka att det är ganska tråkigt med födelsedag vanligtvis, det är ju liksom som vilken annan dag som helst. Men jag var på riktigt bra humör igår, och glad för att det var min födelsedag :)

Idag hade jag tänkt att glädjen skulle fortsätta. Jag skulle gå upp i hyffsad tid, åka till stallet och ge mig ut på en ridtur. Sen fortsätta dagen med att städa lite i lägenheten, göra iordning lite gott till mina vänner som ska komma ikväll.. Nehe, då tyckte Gud att det var dags för mig att bli sjuk igen. Så många gånger när jag har varit förkyld och hängig har jag önskat att feberteromomtern ska visa över 37,5 så att jag vet med säkerhet om jag ska gå till jobbet eller inte.. Nu önskade jag att jag det verkligen inte skulle visa en grad över 37,5.. Men tro fan det gjorde det! Det är verkligen inte rättvist..

Men jag känner mig ändå ganska pigg! Febertermometern visade ju trotts allt bara 37,8. Så nu så ska jag dricka te och vila en stund sen så kör vi på enligt planerna. Det spelar ingen roll om jag är hemma ikväll eller inte, jag kommer inte må bättre imorgon för det. Detta ska inte få förstöra min kväll, ett par bekväma skor bara så kommer det bli bra :)

Trevlig helg på er mina vänner! Pussokram♥

Kommentarer
Postat av: mariana

grattis i efterskott gummman <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback