Måndag, ny vecka!

Höll jag mig på benen resten av veckan? Svar nej! Jag traskade till jobbet torsdag och fredag, fick en glad nyhet om att två av våra vårdtagare har och har haft vinterkräksjuka. Tänkte inte så mycket mer på det! Jobbade på, var nere med Emmelie på Akademin och käkade lite tacos på fredag eftermiddagen. MUMS säger jag, av flera anledningar.. Senare på kvällen, kikade vi på film hemma hos Berglöf, väldigt trötta båda två.. Jag började må illa och beslöt mig för att traska hemåt. Väl hemma, så kommer det.. Jag spyr! USCH! Och så höll det på, sprang mellan sängen och toaletten hela natten och sov max en timme.. Den hemskaste natten på länge!

Så nu kan ni väl lista ut vad jag har gjort hela helgen! Inte ätit, bara luggit utslagen i soffan och sängen. Idag är min plan dock att vakna till liv igen, så att jag kan jobba imorgon. Ska försöka få i mig lite ordentlig mat, och plocka lite här hemma, kanske till och med städa lite. Usch vad stökigt och smutsigt det är här! Sen kommer min underbara mamma hit och sällskapar mig några timmar. Ska till och med försöka ge mig ut på en liiten promenad. Hoppas det gör mig piggare och inget annat!

Jag vill bara bli frisk nu så jag kan få träna, åka till stallet och framför allt
så saknar jag mina vänner! Ciaaao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback