Fredag

Äntligen fredag? Naae inte dirket.. För mig är det starten på min jobbhelg, 16.00-21.00 idag, delat pass imorgon och sen 07.30-14.00 på söndag. Men helgen kommer nog gå snabbt så rätt som det är står jag på ett Bodyjam pass och svettas på söndagkväll. Nästa vecka blir det en ganska lugn jobbvecka! Förhoppningsvis så kommer jag och Johanna boka en resa i sommar nästa vecka, jag vet att jag har sagt det tuusen gånger men ååh vad jag längtar utomlands! Sen nästa helg blir det nog även lite inflyttningsfest. Roligt!

Igår så städade jag hela min gaderob! Slängde ut hyllorna jag haft och hängde upp alla kläderna på galgar, ställde upp skorna fint längs med väggen. Ska bli spännande att se hur länge man håller ordning den här gången. Så måste även ner och slänga lite gamla kartonger idag som jag hittade i gaderoben. Hopp nu så ska jag nog hoppa in i duschen! Trevlig helg på er♥



Bild från sista kvällen i Sunny beach -09, en av alla underbara
resor jag gjort tillsammas med mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback