Tisdag

Hej bloggen! Saknat mig? Jag förstår det.

Sälen har vart jätte roligt :) Jätte kul att åka skidor, mysigt att umgås med familjen, och jätte roligt att vara på After ski. Dessutom skönt att komma iväg lite. Bjuder på lite bilder :)










Kändes lagom kul att komma hem i söndags eftermiddag och veta att man har en jobbvecka framför mig med låånga pass. Söndagen blev dock lite roligare när min nya granne bjöd in mig på en fika :) Trevligt trevligt! Jobbdagen igår rullade också på ganska bra, det var ganska lugnt och alla var lite måndagströtta vilket resulterar i en hel del skratt och flum. Idag är vi tisdagströtta, det brukar inte vara lika flummigt.. Men efter dagens pass 12.00-21.00 så är jag ledig en dag och sen är det bara två jobbdagar kvar innan helg. Så det ska nog gå bra :)

Ha det så bra min vänner! Pussokram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback