Tisdag

Jaa de senaste dagarna har det ju inte hänt så mycket.. Hade en sjukt rolig kväll i lördags! Det började med inflyttningsfest hos Sophie, sen blev det utgång, först Sliver sen Olearys. Detta resulterade ju dock i att söndagen inte var lika rolig. Bf som sjutton! Men det blev ändå lite hårfärgning och sedan lite myskväll med Berglöf :)

Sen så vaknade jag med en stor klump i halsen måndag morgon, visade sig även att jag hade feber. Förvånade blev jag ju inte dirket, är ju ganska så van vid att vara sjuk sisådär var femte vecka. Ännu än gång undrar jag, ska det verkligen behöva vara så här? Är det bara för att man jobbar inom vården? Som Johanna sa när hon fick reda på att jag var sjuk "Alltså jag vet inte om jag ska skratta eller gråta", hon är nämligen sjuk lika ofta som jag och var senast sjuk förra veckan. Hrmf.. Till råga på allt så har min tv gått sönder! Så mamma och pappa kom hit med min gamla super lilla tv igår.. Haha, vilket jag är tacksam för, för att ligga hemma och vara sjuk utan tv är verkligen ingen hit. Men snarast möjligt så blir det tv shoppning så då blir det äntligen en plattis tv!

Men jag ska ändå säga att jag är faktiskt redan piggare idag! Så jag tänkte vara hemma och ta det lugnt imorgon med sen så hoppas jag att jag är tillräckligt pigg för att jobba på torsdag redan. Så jag avslutar väl med att säga, krya på mig! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback