Tisdag

Sovmorgon idag också! Underbart :) Dagens jobbtid är 16.00-21.00, så nu har jag lite tid att slå ihjäl. Under en period kändes det som om att jag jämt hade fullt upp och näst intill aldrig en lucka att bara slappa på. Men nu så känns det som det ända jag gör :) Haha.

Så kul var det att träffa Lizah och Martina igår och även hinna med lite shopping :) Under den senaste tiden när jag har shoppat eller beställt så har jag alltid velat förneka att jag är så "liten" och köpt i storlek S, sen när jag får hem kläderna så sitter dem bra men inte bäst. Men nu i går så struntade jag i det och köpte i storleken XS, och vet ni va? Kläderna sitter mycket bättre :)

Men mitt i min shopping lycka igår kväll, så gjorde jag en helomvändning och började må jätte dåligt. Började tänka på hur jag blir lasad i juli och det liksom känns som ett steg närmare till att jag ska fasta på hemtjänsten. Jag vill ju pröva på något annat jobb innan jag börjar plugga om jag ens börjar plugga. Usch ja, hoppas de tankarna försvinner så jag blir på bättre humör :) Lev i nuet Fia! Haha.

Nehe nu så ska jag nog ta tag i mitt liv och gå ner och slänga lite skräp och sedan handla. Ha en bra tisdag :) Pussokram

Kommentarer
Postat av: Lena

Stackare-nu svarar kärringen på kneget igen....;) HAHA men du la ju ut denna länk!

Sofia, du kommer inte fastna i hemtjänsten! Du är ju ung!!! Men jag säger det (har själv varit i din sits i samma ålder fast på ett helt annat jobb) det är inte dumt att få en FAST TJÄNST i kommumen!

Sofia, du kan ju plugga närsomhelst och dessutom ha sommarjobb säkrat. Du kan ju få annat jobb i kommunen-så har du ju förtur!

Egen lägenhet o allt så ka ndu spara med. Du HINNER göra annat med! Knega ett år eller 2 o kanske plugga???? Men vantrivs man så kan man ju söka annat under tiden iallafall.



Kramelikram från tant Lena

2011-02-20 @ 08:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback