Tierd

Efter en jobb helg med två jobb kvällar, ett delat pass, och två gå-upp-tidigt-dagar så är man faktiskt ganska så trött. Men det har gått bra att jobba, det har varit lugnt och inga större skador har skett! Har även fått se mina päron lite och umgåtts med dem :) Alltså ni fattar inte vilket knasigt humör jag blir på när jag är hemma hos dem! Jag tjatar hela tiden, tetas med pappa, jagar mamma, drar dem mest tråkiga skämt.. Jaa jisses, jag blir väl en sådär 10 år igen, men ganska så roligt har jag ;)

Vet ni vad det är för dag imorgon? Det är alla hjärtans dag! Åhh vad underbart, nooot. Haha. Trotts att jag har varit singel den största delen av mitt liv så har jag ändå lyckats pricka in att ha varit lite smått förälskad och dejtat någon under alla hjärtans dag några gånger. Men aldrig har dagen firats! Lite synd, men som en sa på jobbet idag: I Sverige är det Alla hjärtans dag allla dagar. Funderar ändå på att köpa mig själv en bukett tulpaner och kanske något gott :) Hehe

Snart så ska jag faktiskt ner till gymmet, jag och Fanny ska prova på Body balance :) Det ska tydligen ha lite inslag från Yoga och Pilates. Det ska bli kul och pröva :) Med en liten promenad ner så piggnar jag nog till lite. Hoppas ni andra har haft en toppen helg! Pussar och kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback