Söndag

Idag mår jag som jag förtjänar antar jag! Blev en galen kväll igår, precis som det ska va ;) Men idag har man ju inte vart särskilt pigg. Men jag få skylla mig själv bara! Martina bjöd oss på jätte god tre rätters middag som hon hade gjort själv. Sen så blev det lite spel och grejer, sen utgång :) Roligt roligt! Lite efterfest, sen fick jag med mig Ruttan och Amanda hem så vi sov allihopa hos mig :)

Nu så sitter jag och kollar på resor! Åhh vad jag vill åka utomlands, till något riktigt fint och varmt ställe :) Jag och Johanna funderade ju på att båtluffa i Grekland, men just nu så lutar det mer åt en vanlig charter resa i en eller två veckor. Åhh vad jag längtar, vill boka nu :)


Har en ganska lång jobbvecka framför mig. Jobbar 6 dagar, så är endast ledig torsdag denna veckan. Men det ska nog gå bra det med :) Börjar lite lugnt imorgon med att jobba 07.30-13.30! Skönt :) Hoppas ni har haft en toppen helg! Pussokram♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

Men ska ni inte båtluffa? det tycker jag absolut ni ska göra istället för en charter!!! :)

2011-02-08 @ 08:14:28
Postat av: Sofia

Har övervägt båtluffningen, men den är bäst att göra i början på sommaren och som det ser ut nu så får jag inte semseter då.. Sen så blir det nog lite väl dyrt att båtluffa =/ Inte lika billigt i Grekland som i Thailand ;) Hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback