Onsdag

Känner mig ytterligare ett snäpp piggare idag! Sköönt :) Måste nästan varit att jag blev lite nerkyld i lördags natt, eftersom det bara var i måndags som jag mådde riktigt dåligt. Men jag ville vara hemma i dag med i alla fall och ta det lugnt! Så att chansen är mindre att jag blir sjuk snabbt igen. Men imorgon ska jag försöka pallra mig till jobbet i alla fall! Även om jag hellre hade velat vara hemma eftersom vi ska på en tråkig utvecklinggrej på Ryhov imorgon och detta innebär dessutom att jag inte slutar innan 17.00 imorgon. Snaark! Men när man endast har legat i soffan två dagar i sträck, så känns det som man behöver aktiveras lite innan man hoppar på en jobbdag. Därför har jag satt igång med tvätten idag! Lite lagom aktivering sådär hemifrån :)

Wish me luck, att jag håller mig på benen resten av veckan :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback