Min lediga onsdag

Den här veckan så är det onsdagen som är min lediga dag! Jag klagar inte :) Bara två arbetsdagar kvar sen är det två lediga dagar i helgen! Skönt :) Jag har haft en riktigt bra ledig dag. Började dagen med att åka ut till stallet. Tänkte ge mig ut på en ridtur i solskenet! Efter sisådär 50 meter stannar Cryddan upp, det går en livsfarlig räv ute på åkern. Men vi fortsätter ändå, det blåser lite titt som tätt. Cryddan börjar lätta på fram benen (stegra sig lite smått), lättar på baken och snurrar runt lite granna. Så vi vänder hem igen, och sitter lite på banan. Vilket gick jätte bra, hon kändes mjuk och fin idag :)



Sen var det dags att åka hem, slänga sig i duschen och få i sig lite käk. Sen så tog jag äntligen tag i städningen! Nu är alla damråttor borta och det känns riktigt skönt :) Stack även ner till affären för att handla lite (när ska mitt nyttiga liv börja..?). Det verkar bli en bra helg! På fredag blir det lite mys, sen på lördag morgon/förmiddag ska jag försöka ta mig till gymmet. Sen blir det en sväng på stan med Lizah, och sen på kvällen ska vi fira Ruttan som fyllde 20 år förra helgen :) Kommer bli så himla skojsigt!



Hoppas allt är bra med er! Vi synes och höres. Pussokram♥

Kommentarer
Postat av: frida

hahah vilka disco-bruttor! :D

2011-02-03 @ 08:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback