Torsdag

Min enda lediga dag den här veckan! Snart dags o jobba grishelgen. Skulle kunna kalla hela veckan för grisveckan eftersom jag jobbar 6 dagar. Men det går an :) Nu är det ju bara helgen kvar. Vet att det kommer hem några vårdtagare och även någon ny, så det kommer nog bli fullt upp. Hoppas det går bra bara!

Idag har jag vart hos optikern, och jag kunde inte låta bli att ta med mig några glasögon hem på prov! Linser sliter så klart på ögonen och har jag ett par glasögon som jag trivs i bättre än dem jag har nu så kanske jag använder dem oftare. Så nu har jag fyra par hemma som jag ska pröva :) Suuper svårt är det.

Har även spenderat dagen med Johanna som är hemma denna veckan. Typiskt bara att jag bara hade den dagen ledig att träffa henne. Men men, vi hinner ses mer nästa gång hon kommer hem :) Vi köpte julklapp till mig och sen fick jag även med mig lite nya underkläder hem :) Nu så ska vi se om jag kan plugga lite. Ha det gott! Pussokram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback