Söndagsfunderingar..

Då var vi här igen.. Tankarna springer omkring i mitt lilla huvud och jag måste få dom ur mig. Detta är enbart för mig själv, så läs vidare eller inte. It's your choice!

Jag är en person som trivs bra när jag har rutiner, jag planerar alldeles för mycket and so on. Men ibland kommer jag i perioder där jag får en klump i magen som säger att något måste hända. Trotts att jag vill ha stabilitet så vill jag alltid ha något litet projekt på gång. Ibland kan det räcka med att en rolig kväll med tjejerna är inplanerad, lite shopping eller någon ny möbel i lägenheten. Ibland så vill jag ha något mer. När jag gick ut gymnasiet och hade jobbat några månader behövde jag någon drastisk förändring. Det var då jag bestämde mig för att flytta hemifrån and so I did. Känns som det händer mycket saker för människorna runt omkring mig, de ger sig ut i världen och reser, de flyttar från Jönköping för plugg eller andra anledningar, skaffar pojkvän och listan rullar på.. Jag gör inget utav detta. Jag vill inte göra något utav detta. Joo, skaffa pojkvän vill jag.. När det tillfället kommer. Men alla vet att det är något jag har lite svårt med så det är inget som jag känner stress inför. Det kommer när det kommer. Vad vill jag ska hända då? Nytt jobb? Skaffa egen häst? Boka in en utlandsresa? Jag vet inte. Men jag tror inte att jag behöver göra det heller. Jag tror bara att idag är en sådan dag där jag grubblar. Nu har jag en fullspäckad vecka framför mig så tankarna kommer vara på annat håll!

Känns alltid så bra att få tankarna nedskrivna! Känner redan att klumpen i magen börjar gå över till en känsla av lycka. Även om jag grubblar och vill att något ska hända ibland så är jag för det mesta otroligt lycklig och nöjd med mitt liv ♥

Kommentarer
Postat av: Martina

Det är bra att du skriver av dig tjejen :). Tror många känner som du och faktumet att du inte gör alla dess saker som andra gör för att hitta mening, att du bara kan va. Är en STYRKA i sig!



Stå på dig tjejen! För du är super som du är utan några resor eller lifechanging events ;).



Kramar

Postat av: Mariana

<3

2011-12-12 @ 00:11:23
URL: http://marianas.se
Postat av: Sajj

<3

2011-12-12 @ 08:56:47
Postat av: Lizah

Vi alla känner så vännen!! Känn ingen stress! Denna veckan har du ju iaf lite kul att ae fram emot ju :) ut med jobbet på fre å så hoppas ja du hänger på på lördag med :D det behöver du! Sen har vi juldagen :D å ja finns ju här hemma så vi ska ha en grym vår/sommar :D ! Får ta tag i att åka bort en helg till Gbg eller nåt efter nyår :) <3

2011-12-12 @ 19:30:04
Postat av: Johanna

Love you

2011-12-12 @ 21:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback